Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

Copywriters: wat drijft hen? Waarvan worden ze warm of koud? Neem een kijkje achter de schermen!

Cool, een goed doel!

"Ik ben God niet."

Nee, bedrijfsleider Wim zong geen liedje toen hij die woorden vanmiddag uitsprak op het terras van ons kantoor in Mechelen. Hij bedoelde gewoon: ik ben God niet.

In den beginne schonk Schrijf.be elk jaar een som geld weg aan een goed doel. Aan organisaties waarop de bedrijfsleider dat jaar toevallig zijn oog had laten vallen. Als was hij God de Vader in hoogsteigen persoon. Maar Wim is God niet.

En toen was er CoolDoel

Vanmiddag werd CoolDoel geboren. Voortaan zet Schrijf.be niet één, maar zés keer per jaar een goed doel in de bloemetjes. Of beter gezegd: een Schrijfbe'er doet dat. Want vanaf nu kiezen wij, de Mechelse Schrijfbe'ren en coördinatoren, om de beurt een organisatie waarbij we ons persoonlijk betrokken voelen. Kleine organisaties van mensen met een groot hart.

En we schenken aan ‘ons’ goede doel behalve geld ook … teksten. Steengoede reclameteksten. Persbericht, webtekst of flyer? De organisatie krijgt de teksten die het vraagt, op kosten van de zaak. En via onze kanalen bereikt ze duizenden extra potentiële schenkers.

Vurige tongen

Uw werktijd schenken aan een goed doel? Het is gemakkelijker dan u denkt. Laat u inspireren door onze vurige tongen en steek zelf de handen uit de mouwen.

Wedden dat zo'n organisatie ook veel baat heeft bij de diensten van úw bedrijf? Dat is cool – voor uw bedrijf en voor uw werknemers.
Keuzestress? Laat u verleiden door óns CoolDoel. Voortaan leest u op onze blog om de twee maanden een bericht over de organisatie waaraan wij ons geld én onze tijd schenken.

Of kies er zelf een. Want wij zijn God niet.

Reacties

Reageer

Privacyverklaring:

Schrijf.be gebruikt uw e-mailadres nooit voor promomails.
Schrijf.be geeft uw e-mailadres nooit aan derden.