Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

Copywriters: wat drijft hen? Waarvan worden ze warm of koud? Neem een kijkje achter de schermen!

Beste marketeer, brabbelt u even mee?

Achter de façade van geld, massaconsumptie en burn-outs schuilt de fascinerende wereld van gehaaide marketingbonzen. Ze zijn zo machtig dat ze er een eigen woordenschat op na houden. Move over, Van Dale: hier komt marketingblabla voor gevorderden.

U commiteert toch ook?

Willen we snel even schakelen of ons game plan wel agile genoeg is? Strak plan, zolang we genoeg commitment hebben van alle partijen, komen we wel tot een consensus. Dankzij ons corporate DNA kunnen we moeiteloos massa’s producten uitrollen. Zolang we maar op hetzelfde level zitten!

Vive le ROI!

Als we onze return on investment willen bewijzen, zullen we toch lean & mean moeten levelen. “Snel naar de boardroom om onze pitch te finalizen!”, zou ik zeggen. Volgens de SWOT-analyse van ons bedrijf, moeten we ervoor zorgen om niet terecht te komen in een bottleneck. Via best practices en synergie zullen we onze young potentials moeten triggeren om een marktconforme oplossing te vinden.

Heb ik u genoeg challenge gegeven?

Alle gekheid op een stokje: uiteraard is wat hierboven staat ietwat overdreven.
Maar toch: als coördinator hoor ik soms de gekste dingen van klanten.

Staan deze woorden in uw teksten? Besef dan dat niet iedereen ze zal begrijpen. Want niet iedereen heeft – zoals ik – een salesachtergrond of – zoals u – een marketingachtergrond.

Stuurt u uw b2b-teksten naar ons? Dan bent u gerust. Want onze copywriters herschrijven ze op zo’n manier dat ze duidelijk worden voor iedereen. Overtuigd? Grijp asap naar uw mobile device en neem contact met ons op.

 

 

Reacties

Reageer

Privacyverklaring:

Schrijf.be gebruikt uw e-mailadres nooit voor promomails.
Schrijf.be geeft uw e-mailadres nooit aan derden.