Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

Copywriters: wat drijft hen? Waarvan worden ze warm of koud? Neem een kijkje achter de schermen!

Bent u gefrustreerd?

Kijk, hier word ik als copywriter nu eens helemaal blij van: 'Anti-frustratiesoftware'.

Ultieme voordeel?

Stel u even voor. Een kluitje computerspecialisten programmeert maandenlang aan software die pc's sneller doet opstarten. Tot het product rijp is om op de markt te gooien! Maar hoe doe je dát? Oh ja, juist: door prospects om de oren te slaan met de sequentie van drivers laden en van de msconfig opschonen. Of zoiets ... toch?

Wel, niet deze olijke groep ICT-boys. Zij gingen op zoek naar het ultieme voordeel voor de eindgebruiker. Dat ene argument, waarbij niemand de schouders kan ophalen en antwoorden met: "Nou, en?!"

Weg met die slome pc's!

Hebt u 's morgens nooit de neiging gehad om naar uw monitor te roepen dat u nu wel stilaan wilde  B E - G I N - N E N? Om uiteindelijk van pure frustratie een schoen naar uw slome pc  te gooien? Nou, ik wel. Misschien is dat zelfs ooit écht gebeurd.

Kijk, en dát hebben ze daar bij Soluto begrepen.
Zij verkopen 'anti-frustratiesoftware' - punt uit. Vergeet de techniek die ervoor zorgt. Het belangrijkste is dat hij wérkt.

En die eenvoud trekken ze ook door naar hun homepage, zowel in lay-out als in tekst:

Mijn dag kan dus niet meer stuk. En mijn pc start ook nog eens stukken sneller op!

Reacties

Pluk (op een Mac)
Pluk (op een Mac) schreef

> Om uiteindelijk van pure frustratie een schoen naar uw slome pc te gooien?

Schrijf.be-werkneemsters gaan gebukt onderlangs hun baas?

Daarnaast: goed opgemerkt! Eens!

Beter ook dan 'sneller en eenvoudiger', zoals Windos zelf vertelt:

http://www.youtube.com/watch_popup?v=5ghm-C2eRZY

Reageer

Privacyverklaring:

Schrijf.be gebruikt uw e-mailadres nooit voor promomails.
Schrijf.be geeft uw e-mailadres nooit aan derden.